torsdag 27 januari 2011

Bloggen lever!!!

Ett drygt år senare och alldeles för få avslutade projekt senare sitter jag nu här i kalla Linköping och försöker klura ut vad jag ska göra med allt jäkla tyg och all jäkla framtid.

Bloggen dog lite när jag skaffade mig jobb, men vi misströstar inte, för tiden som gick sådde några frön för framtida små kollektioner, och skit därtill. Dessutom hittade jag min inloggning och såg att bloggen kan bli hur snygg som helst med alla nya, balla inställningar som blogger petat hit under min frånvaro.

Vi hoppas helt enkelt på ett produktivt, riktigt jäkla snyggt 2011.

Fortsättning följer, och jag menar det den här gången!

3 kommentarer:

  1. Änkligen!! Längtat chetamycket vettö!

    SvaraRadera
  2. Åh, kära Anton, vad jag blir glad^^, Trodde att det var Samuel och jag själv som läste bloggen. Ibland blir man glad alltså.

    SvaraRadera